اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۶۴۰۷
ثبت ضرر ۱۲۳ میلیون یورویی برای یوونتوس در فصل گذشته
گزارش مالی باشگاه یوونتوس از فصل ۲۳-۲۰۲۲ از ثبت یک ضرر مالی هنگفت برای بانوی پیر حکایت دارد.
۱۴:۴۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هیئت مدیره باشگاه یوونتوس گزارش مالی این باشگاه در فصل 23-2022 را منتشر کرد که در آن ضمن تأیید سرمایه‌ای 200 میلیون یورویی برای تزریق به خزانه باشگاه، اعلام شد که بانوی پیر متحمل 123.7 میلیون یورو ضرر مالی شده است.

 گزارش منتشر شده دربرگیرنده درآمد‌ها و هزینه‌های باشگاه یوونتوس تا روز سی‌ام ژوئن سال جاری است و تأیید مصوبه جدید آن در جلسه بعدی سهامداران باشگاه در تاریخ 23 نوامبر صورت خواهد گرفت.

طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت، ضرر مالی باشگاه یوونتوس با وجود قابل توجه بودن رقم آن در قیاس با ضرر آن در مدت مشابه طی فصل 22-2021، کاهشی 50 درصدی داشته است. با این حال یوونتوس طی پنج فصل گذشته مجموعاً 722 میلیون یورو ضرر مالی داشته است.

با توجه به محرومیت یوونتوس از حضور در رقابت‌های اروپایی فصل جاری (به دلیل تخلفات مالی سال گذشته) و از دست دادن درآمدهای حضور در لیگ قهرمانان، این باشگاه برای تأمین هزینه‌های خود مجبور به افزایش بودجه شده است؛ اگرچه این سومین بار از سال 2019 است که سهامداران باشگاه مجبور می‌شوند که از جیب خود کسری بودجه را جبران کنند و در موارد قبلی این مبلغ به 300 و 400 میلیون یورو هم رسیده بود.

یووه به منظور کاهش هزینه‌هایش، تابستان امسال با تعدادی از بازیکنان خود که حقوق‌های بالایی دریافت می‌کردند (لئوناردو بونوچی، آنخل دی‌ماریا و خوان کوادرادو) قطع همکاری کرد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی بعدی نیز اتفاقی مشابه رخ دهد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سری A یوونتوس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری